Aanmelding informatiebijeenkomst

Datum: 05-03-2020

Om alle kinderopvangorganisaties en gastouderbureaus te informeren over de (gewijzigde manier van) aanlevering van opvanggegevens aan de Belastingdienst, worden er informatiebijeenkomsten georganiseerd. Tijdens de bijeenkomsten wordt informatie gegeven over wat de achtergrond is van de wijzigingen. Daarnaast wordt uitgelegd wat de gegevenslevering praktisch gaat inhouden en hoe de Belastingdienst ondersteuning kan bieden op het moment dat er opvanggegevens (op de nieuwe manier) worden geleverd.De bijeenkomsten zijn vooral bedoeld voor degenen die de gegevenslevering (gaan) verzorgen in een kinderopvangorganisatie, bijvoorbeeld eigenaren of financieel/ administratief medewerkers.

Voor veel organisaties is de levering van opvanggegevens nieuw. Een ander deel van de organisaties levert nu jaarlijks gegevens en zal dit straks maandelijks doen. Een kleiner deel stuurt al maandelijks gegevens op, voor hen wijzigt alleen de aan te leveren informatie.

Kijk voor meer informatie over locaties en tijdstippen en om je aan te melden voor een informatiebijeenkomst op de website van de Belastingdienst: https://services.belastingdienst.nl/toeslagen/bijeenkomst2020/